2015. augusztus 30., vasárnap

#1 Díj

Szisztok! (:
Mit láthatjátok a címből most nem egy résszel hanem egy díjjal, pontosabban a blogom első díjával jöttem! Amit nem mástól mint Lauren W.-től kaptam, a Glimmert története írójától , amit nagyon köszönök!! ♡


Szabályok:
-Köszönd meg a díjat és mond el kitől kaptad!
-Olvasd el annak a blogját akitől a díjat kaptad!
-Írj 12 dolgot a blogjáról!
-Írj 12 dolgot a saját blogodról!
-Válaszolj a 12 kérdésre!
-Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal/blogolással kapcsolatban!
-Alkoss kritikát a blogjáról! (Kommentben!!)
-Cseréljetek linket!
-Küld tovább 12 embernek a díjat!
-Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen! (MI VAN?! :"D)

Lauren blogjáról:
1.Egy hivatásos történetét írja le.
2.Egy Éhezők viadala fanfiction.
3.Van/lesz alternatívbefejezése a történetnek.
4.A főszereplőt Glimmernek hívják.
5.A blognak a kinézetét a fekete-szürke kombináció jellemzi.
6.Glimmer az igazi történet szerint meghal.
7.A főszereplő a filmben és a könyvben is egyaránt negatív szereplőként van beállítva.
8.Az epilógus nem a főszereplő szemszögéből íródott.
9.18.részből/fejezetből áll.
10.Nagyon jól fogalmaz az író!
11.Megszeretette velem ez a blog Glimmert!
12.Egyik kedvenc blogom.

Az én blogomról:
1.Nagyjából 3 hónapja kezdtem el ezt a történetet.
2.Ez az első blogom.
3.Johanna Masonről szól.
4.A célom az volt, hogy megszerettessem Johannát.
5.Ez az első magyar Johannás blog. (A Lombkoronán kívül, de én úgy tudom azt nem folytatták) De szóljatok ha rosszul tudom! :D
6.+2100 a megtekintés.
7. öt feliratkozó
8. Ööö....a blog kinézete az erdőt, Johannát idézi (remélhetőleg ti is így gondoljátok :"D )
9. Egyedül szerkesztem a blogot.
10.A 71.Éhezők viadaláról (is) szól.
11.Nevet fogok változtatni ha befejeztem ezt a blogot!
12.Johanna Masonnek NEM az igazi történetét írja le (vagyis a viadalon nem a színészkedéssel nyer!) hanem az én fantáziám szerint alakítottam a történetet! :D

Lauren kérdései:
1.Mit gondolsz az alapötletről?
-Személy szerint nekem nagyon tetszik!
2.Ki a kedvenc szereplőd?
-Ha a te blogodról akkor: Clove ha meg a THG-ből akkor: Johanna
3.Kit bírsz a legkevésbé?
-Te blogodból: Cato THG-ből: Prim...talán.
4.Szerinted jó ötlet az alternatívbefejezés?
-Persze, hogy az!
5.Szereted az Éhezők viadalát?
-Ez most kérdés volt? *-* :D (:
6.Ha igen, akkor ki a kedvenc szereplőd?:
-JOHANNA, FINNICK ♡♥
7.Szeretsz olvasni?
-Igen! (:
8.Olvastad már korábban a blogom?
-Aha! ^^
9.Ha nem, most kedvet kaptál?
-Amúgy is olvasom. (:
10.Mi a véleményed a könyvborítóról?
-Szuper. Nagyon jól visszaadja a blognak a hangulatát!
11.És a trailerről?
-Az is nagyon jó, csak szerintem egy kicsit több időt kellett volna hagyni a szöveg és a képek között, mert én alig bírtam elolvasni a szöveget. De amúgy nagyon jó!
12.Mi a kedvenc tantárgyad?
-Tesi! :D


Kérdéseim:
1.Mit szeretsz a blogomban?
2.Min kéne változtatnom?
3.Ki a kedvenc szereplőd?
4.Kit utálsz a THG-ben?
5.Írsz blogot?
6.Ha igen, miről szól?
7.Kedvenc színed? :D
8.Tetszik a blogom kinézete?
9.Így jobban tetszik Johanna története, vagy az alap ötlet szerinted jobb? (Ahol eljátssza a szerény kislányt)
10.Hogy találtál rá a blogomra?
11.Szereted a kutyákat? :"D
12.Mi volt az első benyomásod a blogomról? (:

Akinek "ajándékozom" a díjat:
-Dodonak:A negyedik NagyMészárlás
-Majának:A lázadás kezdete!
-Lorellának:Perla del Mare

Bocsánat, hogy 12(!?!??!?!) író helyett csak 3-mat írtam. De nem olvasok túl sok blogot, illetve, hogy a kérdések közt van olyan aminek semmi köze a blogomhoz vagy a blogoláshoz, de egyszerűen nem jutott eszembe más! :"D
Illetve az utolsó szabály: "Ted ki a "plecsnit" jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomhoz vezessen!" Valaki elmagyarázza, hogy ez mit is jelent pontosan? (Remélem ANNYIRA nem néztek hülyének, hogy nem értem...:DD)
Még egyszer köszönöm Laurennek!((:
Sziasztook! :*
Ui.: Szóljatok ha valamit rosszul csináltam! :"D

7 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm! Nekem is Johanna a kedvencem! ;) És persze, a tesi a kedvenc tantárgyam elem is! :)
    Ui.:mindent jól csináltál :)
    Dodo

    VálaszTörlés
  2. Szia! Díj van nálam is! :D Amit még Laurentől kaptam. ;)

    VálaszTörlés
  3. szia! Én is küldtem neked díjat :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Johanna :)
    A "plecsni" igazából,azt a kis képecskét jelölni, és egy linket kène rátenni, hogy ha rákattnitanak, akkor annak a Dorothy blogjára vezessen, ha valaki nem érr valakit, de én se így csináltam, ugyanis nincs meg a blog linkje....:)
    szóval jó ez így :)
    Lauren W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Uuu most megnyugodtam....Azt hittem valami nagyon nagy hülyeséget csináltam! :"D
      Szia!
      Ui.:Köszönöm, még egyszer, a díjat! ((:

      Törlés